مقالات

راهنمای خرید پکیج دیواری

راهنمای خرید پکیج دیواری از آذرخش کالا

راهنمای خرید پکیج دیواری

در این مقاله از آذرخش کالا درباره راهنمای خرید پکیج دیواری ،  پارامترهای موثر برای خرید بهترین پکیج گردآوری شده است و یک راهنمای جامع برای خرید پکیج برای شما گردآوری شده است. با نزدیک شدن فصل سرما، هیچ چیز لذت‌بخش‌تر از هوای گرم و مطبوع در خانه و یک دوش آب گرم برای رفع خستگی کارهای روزانه نیست. اولین لازمه چنین شرایطی خرید یک پکیج مناسب با توجه به متراژ خانه و استفاده از آن است، با آذرخش کالا همراه باشید تا بهترین ها را به شما معرفی کنیم .

همچنین برای خرید پکیج دیواری از آذرخش کالا میتوانید از فروشگاه ما دیدن فرمایید . 

پکیج دیواری در آذرخش کالا

پکیج دیواری جزو رایج ترین و محبوب ترین پکیج ها می باشد. برتری پکیج دیواری از این حیث است که فضای کمی را اشغال میکند و از قدرت گرمایشی بالایی برخوردار است. نسبت به پکیج های زمینی انعطاف پذیری بهتری دارد و در صورتی که پکیج به تعمییر نیاز داشته باشد قطعات آن ارزان تر و در دسترس تر میباشد. پیشنهاد میکنیم اگر قصد دارید برای منزل خود پکیج خریداری کنید سراغ نمونه های دیواری بروید چون قطعا کارایی بهتری برای شما دارد. همچنین با توجه به تحقیقاتی که انجام داده ایم به این نتیجه رسیدیم که پکیج های دیواری عمر بیشتری نسبت به نمونه های زمینی دارند و هزینه ی نگهداری آن نسبت به نمونه های دیواری بسیار پایین تر است.

انواع پکیج های گرمایشی

پکیج دیواری
پکیج زمینی
پکیج مرکزی
پکیج چگالشی

پکیج زمینی

امروزه کمتر کسی سراغ پکیج های زمینی میرود به همین دلیل بیشتر شرکت ها پکیج های دیواری تولید میکنند. پکیج های زمینی فضای زیادی را اشغال میکنند و به دلیل کاهش خط تولید این پکیج ها قطعات آن به سختی پیدا میشود و هزینه ی تعمیر آن نسبت به نمونه های دیواری بالاتر است. پیشنهاد میکنیم اگر میخواهید در طولانی مدت از پکیج استفاده کنید و در هزینه ها صرفه جویی کنید سراغ پکیج های زمینی نروید.

پکیج دودکش دار یا فن دار

پکیج های فن دار از ایمنی بالایی برخوردار می باشند. پیشنهاد میکنیم اگر در طبقات بالای آپارتمان ساکن هستید از نمونه های فن دار استفاده کنید. گرچه برخی نمونه های فن دار کمی صدا دار می باشند اما ایمنی بیشتری دارند. اگر در طبقات پایینی ساختمان ساکن هستید میتوانید از نمونه های دودکش دار استفاده کنید. طول استاندارد دودکش ۱متر می باشد پس برای ایمنی بیشتر حتما به این نکته توجه کنید.

مزایای خرید پکیج دیواری

سهولت استفاده و دسترسی
نسبت به سایر لوازم گرمایشی به صرفه تر است
قابل سفارشی سازی است
صرفه جویی در هزینه های نگهداری و تعمیرات
نیاز به عایق ندارد
فضای کمی اشغال میکند
برای محیط زیست مضر نیست
به سرعت آبگرم میشود
ایمن است
صدا ندارد
نسبت به دمای آب و محیط هوشمند است

کاربرد کلی پکیج

برای انتخاب بهترین پکیج دیواری در ابتدا بهتر است با کاربرد پکیج ها و مزایایی که با خود به همراه دارند آشنا شوید. عملکرد پکیج دیواری به این صورت است که آب سرد وارد آن می‌شود و مستقیماً آب را بدون نیاز به مخزن گرم می‌کند. معمولا اولین سوالی که پیش می‌آید این است که پکیج با برق کار می کند یا گاز؟ پکیج ها در دو نوع برقی و گازی موجود هستند از هر دو آنها با توجه به نوع پکیج به عنوان سوخت پکیج استفاده می‌شود.

وقتی شیر آب گرم جایی در واحد مسکونی باز می‌شود یا شوفاژ روشن می‌شود، آب سرد به پکیج دیواری راه می یابد و اگر مصرف انرژی پکیج دیواری از گاز باشد، شعله گاز پکیج دیواری روشن می‌شود و آب سرد، گرم شده و سپس به جاهای مورد مصرف منتقل می‌شود؛ از آنجایی که پکیج های دیواری مخزن ندارند این عمل باید در لحظه انجام شود بنابراین ممکن است آب گرم مورد نیاز در لحظه بیش از حد توان تولید پکیج دیواری باشد و فشار آب کم شود.

نکاتی برای طول عمر بیشتر پکیج

پس از خرید بهترین پکیج دیواری، شما می‌توانید با رعایت نکات ساده و موارد زیر با کمترین هزینه، بازدهی و طول عمر پکیج را تا سالها افزایش دهید.

فیلتر های پکیج

در راه اندازی پکیج نصب چند فیلتر به افزایش طول عمر مفید دستگاه کمک می کند.

فیلتر گاز

نصب فیلتر گاز مناسب برروی شیشه گاز پکیج، از ورود ذرات معلق در گاز شهری جلوگیری می کند و باعث بالارفتن طول عمر شیربرقی می گردد. این شیر وظیفه کنترل جریان گاز را به عهده دارد.

سختی گیر آب

باتوجه به سختی بالای آب لوله کشی و جلوگیری از رسوب گذاری در کویل دستگاه، استفاده از یک سختی گیر در مسیر آب ورود به دستگاه الزامی است. انواع سختی گیر آب موجود در بازار عبارت است از:

دستگاه‌های تبادل یونی : در مسیر جریان آب ورودی نصب شده و میدان مغناطیسی خاص و قوی ایجاد می‌کنند که اثر این میدان مغناطیسی روی آب عبوری اعمال می‌شود و تغییراتی را در نحوه آرایش بار الکتریکی و مولکول‌های آب ایجاد می‌کند و بارها به صورت منظم درآمده و سطح تماس یون‌ها یا یکدیگر کم‌ تر شده و این عمل سبب افزایش مولکول‌های آزاد آب شده که علاوه بر عدم تمایل به چسبندگی به جدار لوله حلالیت آب هم در این حالت بالا رفته و رسوبات قبلی را در خود حل خواهد کرد
سختی‌ گیرهای پلی‌فسفات : پلی‌فسفات‌ها در آب حل شده و آهن و کلسیم و منیزیم را پوشانده و از جدا شدن آنها و رسوب به جدار لوله جلوگیری می‌کنند. پلی‌فسفات‌ها کاملاً غیر سمی هستند و در مسیر آب شرب پکیج شوفاژ قابل استفاده می‌باشند. معمولاً‌ نسبت به مصرف آب پلی‌فسفات‌ها باید طی ۶ الی ۱۲ ماه بعد از نصب تعویض گردند و این زمانی است که پلی‌فسفات‌ های داخل کارتریج به نصب کاهش پیدا کرده است.

محافظ برق

نصب محافظ برق از آسیب برد الکترونیکی دستگاه جلوگیری می کند. برد الکترونیکی یکی دیگر از اجزای گران قیمت پکیج است و به راحتی با نوسان برق آسیب می بیند.

راهنمای خرید پکیج دیواری

ما در این مقاله تلاش کردیم تمامی اطلاعات مورد نیاز برای خرید پکیج را در اختیار شما قرار داده و مزایا و معایب را برای شما بازگو کنیم ،اگر سوالی در ذهن دارید و یا نیاز به راهنمایی دارید همین حالا میتوانید با مشاورین فروش و تکنسین های آذرخش کالا تماس حاصل فرمایید و بصورت رایگان بهترین مشاوره را برای خرید پکیج دیواری دریافت کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 − = چهار