مقالات

راهنمایی خرید رادیاتورهای حوله ای

راهنمایی خرید رادیاتورهای حوله ای در آذرخش کالا

راهنمایی خرید رادیاتورهای حوله ای

چه کسی احساس آرامش یک حوله گرم خوب را هنگام بیرون رفتن از حمام یا دوش دوست ندارد؟ نرده‌های حوله گرم‌کن مدرن امروزی طوری طراحی شده‌اند که هم شما و هم حمامتان را به‌ویژه در آن ماه‌های سردتر زمستان احساس راحتی کنید ، همچنین برای خرید رادیاتورهای حوله ای از آذرخش کالا میتوانید با تکنسین های ما تماس بگیرید .

هنگام انتخاب بخاری حوله ای عالی خود، چندین نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید، بنابراین مطمئناً صرف چند دقیقه برای خواندن این راهنمای تخصصی، هزینه زیادی دارد.

6 نکته که باید در نظر بگیرید:

1. گرمایش مرکزی یا المنت گرم؟

اولین چیزی که قبل از خرید باید در نظر بگیرید این است که آیا می خواهید ریل حوله را به سیستم گرمایش مرکزی وصل کنید یا به جای آن از المنت گرم کننده استفاده کنید. تفاوت اصلی بین حوله های گرمایش مرکزی و ریل های گرم شونده الکتریکی این است که می توان از ریل های با گرمایش مرکزی تنها زمانی استفاده کرد که گرمایش مرکزی روشن است که بیشتر در فصل زمستان است. بنابراین، برای گرم کردن حوله ها در ماه های تابستان، باید کل سیستم را روشن کنید و دریچه های هر رادیاتور را ببندید، به جز ریل حوله گرم شده، بنابراین می توانید از آن به صورت مجزا استفاده کنید.

هر گزینه ای که می خواهید انتخاب کنید، باید مطمئن شوید که یک متخصص واجد شرایط آن را برای شما نصب می کند، به خصوص اگر تصمیم به المنت گرمایش الکتریکی دوگانه سوز دارید.

2. اندازه و حرارت خروجی

قبل از تعیین اندازه حوله حوله ای که نیاز دارید، ابتدا نحوه استفاده را در نظر بگیرید. آیا برای حمام خانوادگی خرید می کنید؟ آیا برای اعضای خانواده به حوله های متعدد نیاز دارید؟ یا برای یک حمام کوچک خرید می کنید؟ این ممکن است تفاوت بین خرید یک حوله بزرگ یا کوچک باشد.

نگاهی به گرمای خروجی حوله گرم شده بیندازید که در بخش «ابعاد و مشخصات» در صفحه هر محصول خواهید دید. برای تامین گرمای کافی و با فرض اینکه ریل حوله تنها منبع گرما باشد، توصیه ما 400 BTU در هر متر مربع از زمین برای حمام با یک دیوار بیرونی، یک پنجره کوچک و در خانه ای با عایق کاری خوب است.

اگر انتظار دارید که حوله گرم شده خود را با تعداد زیادی حوله پر کنید، این حوله ها گرما را قبل از رسیدن به اتاق شما جذب می کنند. اگر چنین است، به سراغ ریل حوله ای با خروجی حرارت BTU کمی بالاتر بروید—ما حداقل 10 درصد امتیاز BTU بالاتر را پیشنهاد می کنیم.

ما ریل حوله‌ای طراحی‌شده داریم که از 270 میلی‌متر در 500 میلی‌متر فشرده تا 1800 میلی‌متر در 600 میلی‌متر بزرگ است.

3. محل نصب

در خانه های مدرن و عایق بندی شده، مکان نصب شده اهمیت کمتری دارد، اما در حالت ایده آل، حوله گرم شده شما باید روی سردترین دیوار حمام شما قرار گیرد. دیوار بیرونی با پنجره روی آن اغلب بهترین است. اگر این امکان وجود ندارد، سعی کنید آن را روی یکی از دیوارهای خارجی اتاق تعمیر کنید. این باعث می شود که گرما در سراسر اتاق تکرار شود و کارایی آن افزایش یابد.

4. رنگ/تمام

می‌توانید از بین رنگ‌ها و پوشش‌های مختلف، از جمله موارد دلخواه قدیمی مانند سفید یا کروم، انتخاب کنید. اگر به دنبال چیز کمی متفاوت هستید، چرا نرده حوله خاکستری آنتراسیت معمولی یا روکش فلزی غیرعادی مانند برنج برس را انتخاب نکنید؟

رادیاتورهای حوله ای رنگ شده اندکی در انتقال گرما نسبت به رادیاتورهای کرومی کارآمدتر هستند زیرا روکش کروم یک عایق عالی است – اما عالی به نظر می رسد و تمام نرده های حوله کرومی که ما می فروشیم تست نمک شده اند تا مطمئن شویم که بالاترین مقاومت را در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارند. .

همه ریل‌های حوله‌ای و رادیاتورهای ما مطابق با استاندارد BS EN 442، استاندارد بریتانیایی برای گرمایش هستند.

 

5. روی زمین یا دیوار نصب شده؟

بسته به مقدار فضای موجود، می توانید یک مدل روی زمین یا دیوار را انتخاب کنید. مورد دوم در جایی ایده آل است که فضای کف بالاتر است، به عنوان مثال در حمام های کوچکتر. اگر نرده حوله‌ای دیواری را انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که یراق‌هایی که استفاده می‌کنید برای دیوار مناسب هستند و خود دیوار می‌تواند بار را تحمل کند. اگر مطمئن نیستید، توصیه می شود از یک متخصص واجد شرایط استفاده کنید.

 

6. فرافکنی

علاوه بر ارتفاع و عرض نرده حوله، باید برجستگی را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که مانعی برای هر چیزی که در اتاق وجود دارد، نخواهد بود. به یاد داشته باشید، حوله های روی رادیاتور بسته به ضخامت، 20-40 میلی متر بیشتر به برجستگی اضافه می کنند.

 

سبک های حوله گرم شده

سبک های مختلفی از حوله گرم کن وجود دارد که بسته به سلیقه شخصی خود و اندازه فضایی که در اختیار دارید می توانید از بین آنها انتخاب کنید. برای سوئیت‌های حمام مدرن، به دنبال طراحی مدرن با روکش کروم یا رنگ سفید باشید. اگر شیک کلاسیکی است که به دنبال آن هستید، سبک سنتی تری مناسب خواهد بود. اگر فضا در سطح بالایی قرار دارد، می توانید طراحی دیواری را انتخاب کنید. انتخاب باشماست!

 

معاصر یا سنتی؟

یک تصور غلط رایج وجود دارد که حوله های گرم شده فقط با سوئیت های حمام به سبک مدرن کار می کنند، اما اصلاً اینطور نیست. در ویکتوریا آلو، ما طیف وسیعی از مدل‌ها را برای حمام‌های معاصر یا سنتی عرضه می‌کنیم.

 

امروزی

حوله‌های مدرن و به‌روز، در هر حمام مدرن یا حمام شخصی کاملاً در خانه هستند. بیشتر طرح‌های مدرن دارای پله‌های متعددی هستند که حوله‌های خود را روی آن آویزان می‌کنند و در رنگ‌های مختلف از جمله کروم، مشکی، خاکستری یا سفید ارائه می‌شوند.

 

سنتی

اگر یک سوئیت حمام سنتی تری دارید یا یک خانه دورهمی، ممکن است بخواهید یک حوله گرم شده به سبک سنتی را انتخاب کنید. برخی از اینها به گونه ای طراحی شده اند که شبیه رادیاتورهای سبک قدیمی هستند، با ستون های لعابی که مکمل حمام به سبک کلاسیک هستند.

 

گزینه های نصب شده روی دیوار

نرده حوله دیواری مخصوصاً در جایی که فضای کف بالاتر است، برای مثال در حمام های کوچکتر، ایده آل است. همانطور که در بالا ذکر شد، قبل از خرید مطمئن شوید که دیوار شما قادر به تحمل بار است.

گزینه های کفپوش

نرده حوله ای روی زمین فضای بسیار بیشتری برای کار در اختیار شما قرار می دهد و به ویژه در جایی که یک اتصال گرمایش مرکزی موجود در سطح کف قرار دارد بسیار مطلوب است.

 

لوازم جانبی حوله گرم کن

با استفاده از این لوازم گرمایشی عالی از حوله حوله گرم شده خود نهایت استفاده را ببرید.

 

عناصر گرمایشی

کیت های المنت دوگانه سوز 150 یا 250 وات امکان استفاده از حوله گرم شده را در برق اصلی و نه به عنوان بخشی از سیستم گرمایش مرکزی فراهم می کند – ایده آل برای ماه های تابستان، زمانی که گرمایش مرکزی خاموش است. همیشه از یک متخصص واجد شرایط برای نصب المنت گرم کن استفاده کنید و بررسی کنید که حوله گرم شده ای که می خواهید بخرید سازگار است.

 

شیرهای رادیاتور

انواع شیرهای رادیاتور کاربردی و طراحی شده وجود دارد که همگی دارای روکش کرومی با کیفیت بالا هستند. در بیشتر موارد، شما باید اینها را علاوه بر حوله گرمایشی خود بخرید، اما برخی از محصولات همراه با شیر عرضه می شوند، بنابراین قبل از خرید بررسی کنید.

 

حوله
هنگامی که روی حوله گرم شده خود سرمایه گذاری کردید، می خواهید چند حوله زیبا و کرکی روی آن آویزان کنید! برای داشتن سبکی روان در سرتاسر حمام، حوله هایی بخرید که با رنگ های برجسته و طرح کلی رنگ مطابقت داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 − پنج =